Όσα πρέπει να γνωρίζεις για τα ελαστικά
Το πιο σημαντικό τμήμα του αυτοκινήτου σας δεν είναι η μηχανή!
Σημάνσεις στο πλάι των ελαστικών
Διάσταση ελαστικού – Ικανότητα φορτίου – Δείκτης ταχύτητας


Διάρκεια Ζωής Ελαστικών
Πιστοποιήσεις Ελαστικών
Η σήμανση “Ε”

Το κεφαλαίο Ε σε κύκλο είναι το σήμα έγκρισης τύπου ECE, το οποίο καταδεικνύει ότι το ελαστικό έχει δοκιμαστεί ως υψηλής ποιότητας από τις Ευρωπαϊκές Ρυθμιστικές Αρχές. Ο αριθμός δίπλα στο Ε είναι ο κωδικός της χώρας από την όποια έχει βγει το πιστοποιητικό. (π.χ. 2= Γαλλία)

Το κεφαλαίο Ε σε κύκλο είναι το σήμα έγκρισης τύπου ECE, το οποίο καταδεικνύει ότι το ελαστικό έχει δοκιμαστεί ως υψηλής ποιότητας από τις Ευρωπαϊκές Ρυθμιστικές Αρχές. Ο αριθμός δίπλα στο Ε είναι ο κωδικός της χώρας από την όποια έχει βγει το πιστοποιητικό. (π.χ. 2= Γαλλία)

Δείκτης φθοράς πέλματος
(Tread Wear Indicator ή TWI)
Στενές μπάρες καουτσούκ στο βάθος των αυλακώσεων του πέλματος με ύψος 1,6mm. Οι δείκτες φθοράς βρίσκονται σε συγκεκριμένα σημεία του πέλματος του ελαστικού τα οποία εντοπίζονται από διάφορα σύμβολα στο πλευρό του ελαστικού στο ύψος του ώμου.



Ασύμμετρα ελαστικά
Με εσωτερική και εξωτερική πλευρά τοποθέτησης

Ελαστικά με φόρα τοποθέτησης
Σχέδιο πέλματος τύπου “V”

Συμμετρικά ελαστικά

M + S ή M & S: λάσπη και χιόνι

Ένα ελαστικό που πληροί τους κανονισμούς της Ένωσης Κατασκευαστών Καουτσούκ (Rubber Manufacturers Association-RMA) και της Ένωσης Κατασκευαστών Καουτσούκ του Καναδά (RubberAssociationofCanada -RAC) και αφορά στα ελαστικά που ορίζονται σαν ελαστικά για όλες τις εποχές (all-season).
Αυτή η σήμανση βρίσκεται συνήθως σε ελαστικά για όλες τις εποχές (all-season), με αυτοκαθαριζόμενο πέλμα και έχουν μέση πρόσφυση σε λασπώδη ή πολύ χιονισμένες συνθήκες, και χαμηλές θερμοκρασίες. Η σήμανση ΜS μαζί με το σύμβολο της “νιφάδας χιονιού” δείχνουν ένα καθαρά χειμερινό ελαστικό.
Εικονόγραμμα: Βουνό και νιφάδας χιονιού

Χειμερινά ελαστικά επιβατικών και ελαφρών φορτηγών που πληρούν τις αυστηρές προδιαγραφές της Ένωσης Κατασκευαστών Καουτσούκ (Rubber Manufacturers Association-RMA) και της Ένωσης Κατασκευαστών Καουτσούκ του Καναδά (Rubber Association of Canada -RAC) που αφορούν σε ελαστικά που λειτουργούν σε σοβαρές χειμερινές χιονισμένες συνθήκες, με θερμοκρασίες κάτω των 7˚ C.
Αφήστε μια απάντηση