[vc_row][vc_column][vc_column_text]
Το πιο σημαντικό τμήμα του αυτοκινήτου σας δεν είναι η μηχανή!
[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_column_text]
Σημάνσεις στο πλάι των ελαστικών
Διάσταση ελαστικού – Ικανότητα φορτίου – Δείκτης ταχύτητας
[/vc_column_text][vc_single_image image=”17877″ img_size=”full”][vc_single_image image=”17876″ img_size=”full”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
Διάρκεια Ζωής Ελαστικών
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
Πιστοποιήσεις Ελαστικών
Η σήμανση “Ε”
[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”17873″ img_size=”medium”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_column_text]Το κεφαλαίο Ε σε κύκλο είναι το σήμα έγκρισης τύπου ECE, το οποίο καταδεικνύει ότι το ελαστικό έχει δοκιμαστεί ως υψηλής ποιότητας από τις Ευρωπαϊκές Ρυθμιστικές Αρχές. Ο αριθμός δίπλα στο Ε είναι ο κωδικός της χώρας από την όποια έχει βγει το πιστοποιητικό. (π.χ. 2= Γαλλία)[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”17872″ img_size=”medium”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_column_text]Το κεφαλαίο Ε σε κύκλο είναι το σήμα έγκρισης τύπου ECE, το οποίο καταδεικνύει ότι το ελαστικό έχει δοκιμαστεί ως υψηλής ποιότητας από τις Ευρωπαϊκές Ρυθμιστικές Αρχές. Ο αριθμός δίπλα στο Ε είναι ο κωδικός της χώρας από την όποια έχει βγει το πιστοποιητικό. (π.χ. 2= Γαλλία)[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/6″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_single_image image=”17871″ img_size=”full”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/6″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
Δείκτης φθοράς πέλματος
(Tread Wear Indicator ή TWI)
Στενές μπάρες καουτσούκ στο βάθος των αυλακώσεων του πέλματος με ύψος 1,6mm. Οι δείκτες φθοράς βρίσκονται σε συγκεκριμένα σημεία του πέλματος του ελαστικού τα οποία εντοπίζονται από διάφορα σύμβολα στο πλευρό του ελαστικού στο ύψος του ώμου.[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”17861″ img_size=”large”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”17862″ img_size=”large”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”17863″ img_size=”large”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
Ασύμμετρα ελαστικά
Με εσωτερική και εξωτερική πλευρά τοποθέτησης
[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”17867″ img_size=”large”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_column_text]
Ελαστικά με φόρα τοποθέτησης
Σχέδιο πέλματος τύπου “V”
[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”17868″ img_size=”large”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_column_text]
Συμμετρικά ελαστικά
[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”17869″ img_size=”large”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
M + S ή M & S: λάσπη και χιόνι
[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”17860″ img_size=”medium”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_column_text]Ένα ελαστικό που πληροί τους κανονισμούς της Ένωσης Κατασκευαστών Καουτσούκ (Rubber Manufacturers Association-RMA) και της Ένωσης Κατασκευαστών Καουτσούκ του Καναδά (RubberAssociationofCanada -RAC) και αφορά στα ελαστικά που ορίζονται σαν ελαστικά για όλες τις εποχές (all-season).[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_column_text]Αυτή η σήμανση βρίσκεται συνήθως σε ελαστικά για όλες τις εποχές (all-season), με αυτοκαθαριζόμενο πέλμα και έχουν μέση πρόσφυση σε λασπώδη ή πολύ χιονισμένες συνθήκες, και χαμηλές θερμοκρασίες. Η σήμανση ΜS μαζί με το σύμβολο της “νιφάδας χιονιού” δείχνουν ένα καθαρά χειμερινό ελαστικό.[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_column_text]
Εικονόγραμμα: Βουνό και νιφάδας χιονιού
[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”17859″ img_size=”medium”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_column_text]Χειμερινά ελαστικά επιβατικών και ελαφρών φορτηγών που πληρούν τις αυστηρές προδιαγραφές της Ένωσης Κατασκευαστών Καουτσούκ (Rubber Manufacturers Association-RMA) και της Ένωσης Κατασκευαστών Καουτσούκ του Καναδά (Rubber Association of Canada -RAC) που αφορούν σε ελαστικά που λειτουργούν σε σοβαρές χειμερινές χιονισμένες συνθήκες, με θερμοκρασίες κάτω των 7˚ C.[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]